Батьківський всеобуч



Анкета для батьків «Чи можете Ви?» 

А - можу і завжди так роблю.

Б - можу, але не завжди так роблю.

В - не можу. 

1.            У будь-яку хвилину залишити свої справи і приділити увагу дитині.

2.            Радитись з дитиною, не зважаючи на її вік.

3.            Зізнатися дитині, що ваші дії стосовно неї були помилковими.

4.            У випадку, якщо були не праві, вибачитися перед дитиною.

5.   Володіти собою і зберігати спокій, навіть якщо вчинок дитини вивів Вас із рівноваги.

6.         Поставити себе на місце дитини.

7.         Повірити хоча б на хвилину, що Ви - добра фея (добрий король).

8.         Розповісти дитині повчальну історію зі свого дитинства, яка показує Вас не зовсім у вигідному світлі.

9.         Завжди уникати слів, які можуть поранити дитину.

10.     Пообіцяти дитині виконати її бажання за умови її гарної поведінки.

11.     Виділити дитині один день, коли вона зможе робити все, що забажає, і вести себе, як захоче.

12.     Не реагувати, якщо ваша дитина незаслужено вдарила, образила іншу дитину.

13.     Не звертати увагу на дитячі сльози та прохання, якщо ви впевнені, що це каприз, швидкоплинна примха.

Порахуйте бали:

А - 3 бали, Б - 2 бали, В - 1 бал.

Якщо Ви набрали від 30 до 39 балів.

 Ваша дитина - найбільший скарб к вашому житті. Ви намагаєтесь не тільки зрозуміти, але й пізнати її, ставитись до леї з повагою, дотримуєтеся найбільш прогресивних методів виховання. Ви на правильному шляху І можете розраховувати на гарні результати.

  Якщо Ви набрали від 16 до З0 балів.

Піклуватися про дитину для Вас найголовніше. Ви маєте здібності вихователя, але па практиці не завжди послідовно і цілеспрямовано їх використовуєте. Інколи Ви дуже суворі або занадто м'які, крім того, маєте схильність до компромісів, що послаблює виховний ефект. Вам слід серйозно замислитися над своїм підходом у вихованні дитини.

Якщо Ви набрали менше 16 балів.

 У Вас серйозні проблеми у вихованні дитини. Вам не вистачаєш або знань, або бажання і прагнення виховати дитину творчою особистістю, а, можливо, і того, й іншого. Ми ралимо Вам звернутися за допомогою до спеціалістів - педагогів та психологів, ознайомитися з літературою з питань сімейного виховання. Не забувайте, що формування особистості - дуже складний і відповідальний процес. Ось чому виконання батьківського обов'язку приносить людині найбільш моральне задоволення. 




1. Ніколи не залишайте дитину вдома саму, хоча б до 10-12 років. Пам’ятайте: може трапитися усе що завгодно, і достатньо тільки однієї фатальної випадковості, щоб потім пам’ятати про неї все життя. Будь-яка квартира містить масу небезпек для дитини. Їх спектр величезний: від мимоволі включеного газу або випадкової пожежі, що сталася в результаті короткого замкнення електропроводки, — до цілеспрямованого вторгнення чужої людини. Усе це може спричинити непоборні наслідки.
2. Ніколи не випускайте дитину саму на вулицю після 21 години, хоча б до 10-12 років, навіть улітку. Не залишайте дитину саму біля входу в магазин, у аптеку, відділення зв’язку, у дворі, навіть біля власного під’їзду. Також на дачі дитина ніколи не повинна сама гуляти за межами вашої ділянки. І тут може трапитися всяке, достатньо тільки однієї фатальної випадковості.
3. Наполягайте на тому, щоб ваша дитина на все життя чітко засвоїла: треба з підозрою ставитися до чужих людей. Увесь світ для дитини повинен жорстко ділитися на «своїх» і «чужих». Чужому не можна відкривати двері. З чужим нема про що розмовляти в дворі. Від чужого на вулиці не можна приймати подарунки. Із чужим не можна нікуди йти, сідати в автомобіль, виїжджати на автобусі і т. і. Із чужими людьми ніколи не можна сідати в один ліфт.
4. Виховуйте в дітей спостережливість. Повірте, вона буде корисна як для них, так і для вас. Дитина повинна вміти уважно дивитися на всі боки й помічати все, що відбувається навколо. Діти часто помічають те, що ми, дорослі, пропускаємо «поза очима». Навчіть дитину не просто спостерігати, а ще йрозповідати вам про все, що вона помітила незвичайного у дворі, на вулиці, навкруги, на дачі. Не виключено, що її дитячі спостереження приведуть вас до серйозних висновків.
5. Дитина повинна знати: усе, необхідне для неї, вона одержує від вас – батьків. У крайньому випадку, від когось, але у вашій присутності і, обов’язково, за вашим схваленням. Значить, нічого не можна підбирати на вулиці — ні яскравої іграшки, ні гарного папірця. Значить, ніколи й нічого не можна брати в незнайомих людей — ні морозива, ні тістечка, ні напоїв, ні цигарки, ні шприца.
6. Дитина не повинна приносити в будинок нічого з того, що вона все-таки може знайти у дворі або на дачі. Ні кинутої кимось іграшки, ні забутої авторучки, ні яскравої бляшанки, ні симпатичної пляшки, ні знайденої на лавці книги, ні викинутого кимось конверта з рідкісною маркою, ні бездомного собаки, ні приблудної кішки. Усе це може бути джерелом реальної або потенційної небезпеки.
7. Ніякі дитячі сльози ніколи не повинні стати мотивом для того, щоб ви послабили пильність. Ваше слово завжди повинно значити саме «ні», а не «мабуть». Дитина повинна твердо знати й розуміти слова «можна» і «не можна». Усе, що ви визнаєте припустимим для дитини (нова іграшка, собака, кішка), повинне пройти через ваші руки, бути перевірено вами й відповідним чином оброблено.
8. Навчіть дитину не розповідати «першому зустрічному» про ваш сімейний статок, місце роботи й посади батьків.









Безпека дітей в інтернеті: 

рекомендації для вчителів та батьків













Корекція почерку у дітей (вебінар)


Мозок дітей, що сидять по 7 годин за планшетами, зіпсований назавжди!


9 фраз, які варто говорити своїм дітям кожен день


Чому сучасні діти не вміють вчитися, не вміють чекати і насилу переносять нудьгу


Як організувати навчання дитини під час карантину (10 порад батькам)


10 причин чому корисно обійматися:



Підказки БАТЬКАМ 

ВІД ПСИХОЛОГА ЮЛІЇ Гіппенрейтер



Чому в дитинстві так важливо слухати казки?

10 ФРАЗ, ЯКІ ВЧИТЕЛІ

 ХОТІЛИ Б СКАЗАТИ БАТЬКАМ


Як постійний крик на дитину, впливає на її здоров’я. Ніколи. Ніколи не робіть цього!



Батьки, які не дають молодшим дітям хатніх обов’язків, матимуть проблеми з цим у старшому віці


Навчити дітей вчитися: 5 порад батькам від Барбари Оуклі


10 речей, які батькам треба навчитися відпустити, щоб виховати зрілу особистість


Дислексія, дисграфія, дискалькулія: що заважає вчитися дітям




© Jemchyjinka.ru Источник: https://jemchyjinka.ru/2020/02/04/10-osnovnyh-oshibok-roditelej-i-kak-oni-skazyvayutsya-na-detyah/?fbclid=IwAR0gYzY9g-UGsZ_tj3WNR7u19IU35bPWyddX4mMYM5mNdD6hw7nkKvkRx5Y
Діти мусять бути щасливими, а не “найкращими”.

https://zatyshok.net.ua/3651/?fbclid=IwAR3ZWN8p0fGFbzOAoTCWs76k729gX3GEto8zayNKGTEXXlgGgp0GeJ5inRY

10 помилок батьків

ПОРАДИ БАТЬКАМ
ДО ЛОГОПЕДА СЛІД ЗВЕРНУТИСЯ ЯКЩО…

До кінця 1-го місяця дитя не кричить перед годуванням.
До кінця 4-го місяця маля не посміхається, коли з ним розмовляють, не гулить.
До кінця 5-го місяця не намагається, знаходячись на руках у мами, відшукувати ті предмети і тих людей, яких вона називає, не прислухається до музики.
До 7 місяців не взнає голосу близьких, не може правильно реагувати на інтонації, не віддає перевагу мелодійним брязкальцям. Не намагається привернути до себе увагу.
До кінця 9-го місяця у маляти немає лепету, і воно не повторює за дорослим звукосполучення і склади, наслідуючи інтонації того, хто говорить.
До кінця 10-го місяця маля не махає головою на знак заперечення, або ручкою на знак прощання.
До року маля не може виголосити ні слова, не може виконати прості прохання (покажи, принеси), не здатний адекватно реагувати на похвалу і на зауваження.
До 1 року 4 місяців він не може адекватно ситуації вживати слова «мама» і «тато».
До 1 року 9 місяців не може виголосити 6 осмислених слів.
До 2 років маля не може показати частини тіла, які йому називає дорослий, не виконує складні прохання: «Сходи на кухню і принеси чашку». Не впізнає близьких по фотокартках.
До 2,5 років не розуміє різницю між словами «Великий» і «Маленький».
До 3 років не розуміє короткі вірші, розповіді, казки, не намагається їх переказати, не може показати, яка лінія довша, не може відповісти на питання: «Як тебе звати?».
У 4 роки не знає назви кольорів, не рахує в межах п’яти, не слухає довгі казки, не може розповісти вірша.
У 5 років мова не розбірлива і не зрозуміла для тих, хто оточує.
У 6 років маля не може переказати події минулого дня, переглянутого мультфільму або прочитаної розповіді. Неправильно виголошує звуки рідної мови і (або) не розрізняє їх на слух.
ТАКОЖ ЯКЩО:
— не реагує на звернену до нього мову, навіть якщо його називають по імені, але помічає інші, навіть дуже тихі звуки;
— не прислухається (як це роблять слабочуючі діти), не намагається зрозуміти сказане по губах, не удається до міміки і жестів для вираження свої думок;
— вживає перед окремими словами зайві звуки (а, і);
— повторює перші склади або цілі слова на початку фрази;
— робить вимушені зупинки в середині слова, фрази.

19-річне дослідження визначило, що дітям потрібні тільки дві важливі навички. Вони такі


Самостійність і безпека дитини – де межа


Чому в 21.30 діти зобов’язані вже спати? Перше правило для всіх батьків


10 батьківських помилок, які не повинні стати вашими


Якщо дитина знає відповіді на ці 16 питань, з нею нічого не трапиться!






9 веселих ігор, які дозволять вам виховати емоційно сильних дітей

Якщо дитина вередлива і нервова.


7 гріхів, які ми робимо з любові до дитини. Обов’язково до прочитання всім батькам … є, над чим подумати


6 речей, які категорично не можна робити перед дітьми


Знання дитини виростуть, якщо не робити з нею уроки

Чому в школі дітям нудно?

20 фраз, які змусять вашу дитину вас слухати



19 заповідей Марії Монтессорі для батьків, які треба перечитувати хоча б раз на рік


Правило “3-х хвилин”, яке мають виконувати всі батьки


13 порад від відомого вчителя, які надихнуть батьків спілкуватися із дитиною на мові любові


7 згубних помилок батьків, які заважають дітям стати лідерами

Ось як виростити дітей ввічливими: припиніть робити ці 5 речей!


Батьки, зупиніться! Сучасним дітям не вистачає суворості!

Велике значення самодисципліни для дітей


Як розвинути в дитини вміння концентруватися

Як розвинути в дитини вміння концентруватися

Як зрозуміти, що дитині зарано йти до школи

cover_notready

Чому наші діти нудьгують в школі, легко розчаровуються і не мають справжніх друзів?



Як допомогти дитині надолужити пропущені шкільні заняття


Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить






КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ


7 ПОМИЛОК, ЯКІ МИ ЧИНИМО З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

Правильний режим дня школяра: пам’ятка батькам





Що таке правильний режим дня школяра і чому він є таким важливим для збереження здоров’я вашої дитини? Це питання цікавить не тільки батьків першокласників, а й усіх, хто хоче, щоб його дитина не тільки добре вчилася, але й виросла здоровою. 


Правильний режим дня школяра важливий для збереження здоров’я вашої дитини.
На жаль, більшість дітей шкільного віку не є абсолютно здоровими, маючи вже в цьому віці одне або кілька захворювань — про це говорить статистика. Цей факт дуже непокоїть батьків. Здоров’я школяра залежить від багатьох факторів, в тому числі й від того, як організований його режим дня. 
Чому правильний режим дня є таким важливим для школяра? 

Завдяки правильному, збалансованому режиму дня, у дитини виробляються звички, а певна послідовність дій налаштовує на навчання, відпочинок або фізичну активність. Завдяки умовним рефлексам, процес навчання та виконання інших справ значно спрощується. Для школяра правильний режим дня — це основа міцного здоров’я, хорошої працездатності й настрою, який допоможе уникнути перевтоми та забезпечить відмінну успішність.   

Правильний режим дня важливий не тільки для школяра, але й для його батьків. Але, на відміну від дорослих, організм дитини росте і розвивається, і цей факт не можна ігнорувати. Тому при складанні режиму дня для школяра важливо правильно розподілити навантаження, чергуючи роботу та відпочинок, розумові й фізичні заняття, а також враховуючи звички, характер і стан здоров’я самої дитини. 
Що є важливим у складанні правильного режиму дня школяра: 
  • чергування роботи та відпочинку. Пам’ятайте: перевантаження може призвести до нервового зриву і збоїв у роботі імунної системи. 
  • своєчасне повноцінне харчування. 
  • вчасно прокидатися вранці й вчасно лягати спати ввечері. Ця звичка — найкраща гарантія приємного пробудження вранці й швидкого засипання ввечері. 
  • повноцінний сон протягом 9–10 годин на добу (для учнів молодших класів — 10–12 год). Час нічного відпочинку є важливим для підтримки здоров’я організму, який зростає. Здоровий сон покращує працездатність і засвоєння нової інформації, в той же час, недосипання дуже шкідливе для здоров’я дитини. 


Більшість дітей відчувають сильну втому після занять, і їм необхідний повноцінний відпочинок.
Основні елементи розпорядку дня школяра: 
- навчання: уроки в школі та домашнє завдання; 
- додаткові заняття: гуртки, секції; 
- активний відпочинок; 
- вільне проведення часу; 
- їжа та сон. 
Приблизний варіант розпорядку дня для школяра 

Ранок 

Розрахуйте, скільки часу потрібно вашій дитині, щоб спокійно й без суєти зібратися в школу і встигнути до початку занять. Це важливий момент правильного розпорядку дня. Як правило, вранці організм прокидається поступово, і поспіх в цей час створить непотрібний стрес. Ранкова зарядка — на ваш розсуд. Деякі діти краще прокидаються поступово, природним чином, а деяким сподобається ранкова гімнастика. 

Не всім дітям подобається снідати рано вранці, але сніданок — найважливіший прийом їжі за весь день, і з часом це стане звичкою. 

Друга половина дня 

Правильна організація дня після занять у школі, які можуть бути досить стомливими для вашої дитини, є дуже важливим моментом. Більшість дітей відчувають сильну втому після занять, і їм необхідний повноцінний відпочинок. Хорошим виходом з такої ситуації може бути денний сон. Для учнів молодших класів це — необхідність. Для більш дорослих дітей, інший, не менш ефективний і корисний для здоров’я спосіб відновити сили — прогулянка на свіжому повітрі.     


Для школяра правильний режим дня — це основа міцного здоров’я, хорошої працездатності й настрою, який допоможе уникнути перевтоми та забезпечить відмінну успішність.

Не забувайте про своєчасний прийомі їжі: інтервал між прийомами їжі для дитини 6–7 років не повинен перевищувати 3–4 год. 

Відпочивши, дитина може зайнятися виконанням домашнього завдання та відвідуванням гуртків та секцій. При виконанні домашнього завдання слід не забувати робити 10 хвилинні перерви. Оптимальний час для засвоєння інформації — з 16:00 до 18:00. Якщо ваша дитина вчиться в другу зміну, то найкращий час для виконання домашнього завдання — ранок.    

Вечір 

Вечір — час вечері та вільного проведення часу: відпочинок, хобі, спілкування з друзями тощо. Батьки повинні стежити за тим, щоб дитина лягала спати вчасно: час відходу до сну залежить від часу пробудження вранці. Оптимальний час — 21:00. 

Пам’ятайте: для школяра правильний режим — це те, що допоможе зберегти здоров’я організму, що розвивається, і зробити важливий крок до вміння організовувати не лише свій поточний день, а й усе життя. 

ЯК ПРОСТО (сайт для батьків) /http://yak-prosto.com/yak-navchiti-pershoklasnika-pisati/


12-РІЧНЕ НАВЧАННЯ В РОЗДІЛЕНИХ ШКОЛАХ. ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ ЗА КОРДОНОМ.

http://vysnovky.com/life/trendy/1922-12-richne-navchannya-v-rozdilenih-shkolah-yak-ce-pracyuje-za-kordonom

Як мотивувати дитину
до навчання після канікул
        Зовсім скоро пролунає шкільний дзвінок, але чи готова ваша дитина до наступного навчального року з контрольними роботами, творами, іспитами? Після довгого, неквапливого літа деякі діти потребують додаткового стимулу, щоб знову захотіти піти до школи, передчуваючи щось нове і цікаве. Ви можете заохотити дитину і зробити це у цікавій формі! Скористайтеся наступними десятьма мотиваційними порадами щодо навчання учнів, і ви неодмінно надихнете дитину на нові звершення.

Просто запитайте! Запитайте у дитини, що її може захопити і зацікавити, а також про існуючі, на її погляд, перешкоди. Будьте готові приділити достатньо часу, щоб дійсно вислухати її до кінця. Нехай дитина розповість, що в школі приваблює найбільше та викликає особливий інтерес. Зверніть на це увагу.

Проведіть «аукціон». Придбайте найпотрібніше шкільне приладдя: барвисті ручки, олівці, яскраві та незвичайні пенали, зошити з малюнками відомих і популярних серед дітей мультфільмів. Запросіть однокласників вашої дитини на ігровий «аукціон», на якому діти, використовуючи іграшкові гроші, зможуть брати участь в торгах і купувати ті речі , які найбільше сподобалися, щоб потім наповнити ними свій шкільний рюкзак.


Відображайте діалог. Використовуйте спеціальну білу дошку або панель вашого холодильника, щоб поставити дитині запитання чи записати підбадьорливе і надихаюче висловлювання про перший тиждень нового навчального року. Напишіть, наприклад, так: «Ти познайомишся з новими однокласниками!» або запитайте його: «Хвилюєшся, що у тебе буде новий учитель?». У будь-який час ваша дитина може підійти до цієї дошки або панелі та написати відповідь, висловивши свої почуття, побоювання та хвилювання.
Інтегруйте в життя дитини поп-культуру. Ознайомтеся з майбутньою навчальною програмою вашої дитини, рекомендованим списком літератури, який потрібно прочитати, цікавими темами, що будуть вивчати на уроках. Дізнайтеся: можливо, деякі художні твори були адаптовані кінематографами або шкільні предмети представлені в програмах на телебаченні (наприклад, ви можете подивитися науково-популярну передачу «Руйнівники легенд»). Придумайте розваги, як доповнення, до основного навчання дитини.
Інтер'єр дитячої кімнати. Нові образи стимулюють дітей, так чому б вам не оновити оформлення кімнати вашого учня? Змініть дизайн кімнати,переставте меблі та прикрасьте робоче місце пізнавальними наклейками на стіні, новим календарем або журнальним плакатом з його улюбленими музикантами.
Сприяйте позитивному настрою. Згадайте про шкільні досягнення дитини в минулому навчальному році: високі оцінки, призи на конкурсах або медалі за перемогу на спортивних змаганнях. Сконцентруйте свою увагу на її попередніх досягненнях, щоб пробудити бажання досягти успіху в новому навчальному році.

Дослідіть актуальні проблеми. Поговоріть з дитиною про нинішній стан школи. Наприклад, запитайте: «Кажуть, пропонують зменшити порції в їдальні та вилучити деякі продукти з меню?.. Чи вистачає у вас комп'ютерів?.. Яке освітлення у вашому класі?». Попросіть дитину висловити свою думку на різні нагальні проблеми, не лише особисті, а й ті, які стосуються школи. Бажано, щоб їй не захотілося залишитися осторонь, а взяти участь у позаурочних заходах і посильно допомогти школі.

Створіть «дерево досягнень». Придумайте «дерево досягнень», на яке ви зможете прикріплювати і демонструвати досягнення своєї дитини. Намалюйте на аркуші ватману дерево з численними коричневими гілками і виріжте жменьку «листя» з кольорового зеленого паперу. Кожного разу, коли дитина буде відчувати, що в процесі навчання вона чогось досягла, наприклад, успішно виступила на репетиції чи змогла вирішити складну геометричну задачу, вона може записати це на листочок і прикріпити на дерево. До кінця першого семестру його дерево буде схоже на вражаючу густу, пишну крону!
Ознайомтеся з територією школи. Якщо ваша дитина переходить у нову школу, відвідайте її влітку кілька разів. Прогуляйтеся спортивним майданчиком, на задньому дворі, подивіться, де що розташовано, увійдіть всередину будівлі (якщо вона буде відкрита) та пройдіться коридорами, загляньте в класи. Знайомство зі школою буде надзвичайно корисним і допоможе дитині трохи адаптуватися до нового середовища.
Будьте спокійні. Перед початком нового навчального року скажіть своїй дитині такі напутні слова: «Намагайся кожен день дізнаватися щось нове! І пам'ятай: кожен твій день неповторний!».
Існує безліч способів пробудити у вашої дитини зворушливе передчуття нового навчального року. Ці поради – лише тільки початок!



30 порад батькам школярів молодших класів


1.     Любіть дитину, частіше обіймайте її.
2.      Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Знаходьте радість у спілкуванні. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
3.     Розвивайте дитину: заохочуйте до малювання, розфарбовування, вирізання, наклеювання, ліплення. Обов’язково привчайте дитину до звички читати книжки щодня.
4.      Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
5.     Надавайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
6.      Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
7.     Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
8.      Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами й обов’язками.
9.     Пам’ятайте, що кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.
10.            Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
11.           Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви з цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
12.            Не відправляйте дитину до школи без сніданку: у школі вона витрачає сили.
13.            Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
14.            Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримала?». Зустрічайте дитину спокійно, не ставте тисячу запитань, дайте їй розслабитися.
15.           Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
16.            Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши, не влаштовуйте сварки. Говоріть із дитиною спокійно.
17.           Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань – з 15 до 17 години.
18.           Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 30-40 хв. треба відпочивати 5-15 хв. залежно від віку дитини.
19.            Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, зі словами «не хвилюйся», «ти все вмієш», «поміркуймо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
20.            При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
21.            Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
22.            У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною.
23.           Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
24.            Знайте, що діти люблять казки, цікаві історії, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Приділіть дитині 10-15 хв. перед сном.
25.            Підтримуйте дитину. Ваша щира зацікавленість у її шкільних справах і турботах, серйозне ставлення до її досягнень і можливих труднощів допоможуть дитині розвиватися.
26.            Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрічається в школі. Поясніть їх необхідність.
27.            Дитина ходить до школи, щоб вчитися, але їй може щось не вдаватися, це природно. Дитина має право на помилку.
28.          Складіть разом із дитиною розпорядок дня, стежте за його дотриманням.
29.            Підтримуйте дитину в її бажанні досягти успіху. У кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна її похвалити. І не просто хваліть, а розкажіть, що саме вона зробила добре.
30
30.  Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Школа – це важливо, але це не привід позбавляти дитину різноманіття, радості, гри…



Немає коментарів:

Дописати коментар