Методична скарбничка








ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ


План самоосвіти вчителя




Онлайн-курси для вчителів

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ВІД 09 СІЧНЯ 2020 РОКУ


10 ФРАЗ, ЯКІ ВЧИТЕЛІ ХОТІЛИ Б 

СКАЗАТИ БАТЬКАМ


Як навчити учнів концентруватися на уроках?


Школа без оцінок...

Покоління АЛЬФА. Як навчати...


До Дня рідної мови

Як розвивати критичне мислення учнів початкової школи?


Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2018/2019 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від  03. 07. 2018 р. № 1/9-415)

Шкільне життя

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (150 годин і 7 компетентностей)


Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку

5 ідей для інтегрованих уроків у початковій школі


Згадати все: дієві методики запам’ятовування, яким можна навчити школярів

Рефлексія в навчальному процесі: що це, для чого, коли і як?


Загадки фінської школи: менше вчишся — більше знаєш?




О.М.Гісь. 

Компетентнісно орієнтовані 

завдання 

на уроках 

математики

Д.Д.Біда.

 Компетентнісно орієнтовані завдання 

в початковій школі

 (на прикладі природознавства)










Розподіл учнів на групи. Як згрупувати дітей, щоб нікому не було образливо



Немає коментарів:

Дописати коментар